• I did it again?!: i mafijans våld...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Tuesday, June 05, 2007

    i mafijans våld...

    Japp...vid det här laget så har ni ju insett att cosa nostra junior blev uttvingad, vare sig herrn hade lust eller icke...dagarna var ju räknade precis som för alla små kriminella va *S* så fanns det tider man skulle infinna sig på!

    Men tro inte att herrn höll på det heller...han körde en manjana manjana, troligen behövde han en sista siesta?! Men som sagt...får inga små bebisar tydligen, och undra på det när karlskrället vägra komma ut & när han väl kommit så klappar han en på tittsen, lägger huvudet på sne...först sött...nästan ler...kollar sedan uppfodrande om man höjer ett ögonbryn och då kör han larmet (som om man skulle bli snabbare för det). Herrn var 52 krävande cm och 4150kg extra tutthäng!

    Ska se senare om tutt-terroristen kommer låta en skriva med bägge händerna och langa upp lite bilder. Just nu är han missnöjd med att moster klippte navelsträngen...han gör sitt bästa för att försöka limma fast den igen, konstant bevakning om man råkar avvika från herrns sida!

    Han har även GPS sändare installerad på min häck som larmar direkt om man lämnar "the circle of trust"...men även jag har små trix i rockärmen, ill be back!

    Update...forts.

    Hehe...fintat av han en sväng...man får väl se hur länge det håller! Vad ska man säga...ska ta en sen om igångsättningen, så jag kan förvarna för de som inte vill läsa sånt bör hoppa över den rubriken...men kan säga att det var inte allt för illa även om alla alternativ får en att tappa håret i ren skräck & muffen för den delen med hahaha! Och jag beskriver genom min egen dimma, där finns inte slem, blod & annat sånt...där existerar nålskräck & äckelnojor *S*!

    Så det blir ingen blodig dokumentär med imaginära närbilder, blir mer fightclub...jag vs. sköterskorna..dingding håll i masken, rond2-version!

    Det som INTE är kul med igångsättningen är den eviga väntan...den som man i regel roar sig med hemma, man kommer ju liksom normalt sett in när det e dax att langa upp sig på bordet!Och det är lagom inspirerande att sitta som ett mongo med rock, stirra på väggar och vänta på personalen....vänta på nästa läkare...vänta på CTG avläsningar...ja ni fattar, man VÄNTAR!

    Lyx som att åtminstånde ha en tv på rummet, kanske några glossy magasin fanns uppenbarligen inte...fruktansvärt, I landsproblematik...men dock...man känner sig så jävla läcker att man med asset vippandes ska förväntas sitta i ett TV rum med andra då eller? Och ni vet ballonger and stuff...blev förvånad må jag då säga!

    Okej...liten sover...så jag passar på att bränna ett nytt inlägg om The mighty fight & sånt(lär väl få drafta 17ggr när tutthängaren slår till)... men dock kan jag säga att söker ni en gudomlig förlossningshistoria med äckliga detaljer, rent av sköterskeutbildad utsago så GLÖM det...här är det humor & överdrifter som gäller...så förstå-sig-påare kan ta & blippa vidare om de blir upprörda ooookej!

    Labels: , , ,

    6 Comments:

    Blogger Superquinnan said...

    GRATTIS till att han äntligen tittade ut då.. .-) Han är antagligen jättesöt och underbar och skriker som få och du har ont i tuttarna??? Näe, det lät ju okej.. ???? Får man se maffiabossen på bild? Ha det bra. Är ni hemma nu? Kram

    11:30 PM  
    Blogger RedAngel said...

    =) Tackar...ja, han är min nya kärlek, har inga tuttar kvar typ så vi vrålar väl ikapp snart!

    Japp, jag stack hem 6 tim efter förlossningen, så jag har vart hemma och hasat mig fram!Ska snacka upp några bilder, måste hitta sladdarna...det kommer!

    6:23 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    Låter bra. 6 timmar efter!!! Vem är superquinna här egentligen?? ;-)

    9:27 AM  
    Blogger Unknown said...

    Grattis...
    Vad var det jag sa *mallig*
    Det blev en pojke...Jag sa ju det *odräglig*

    Hoppas allt gick bra.
    Vill precis som Superquinnan gärna se bild på det lilla monstret

    10:26 PM  
    Blogger RedAngel said...

    *S*...ja, men hello...jag höll på förgås av tristess, kala väggar att stirra på och jag VÄGRAR dela rum med någon!
    Hade feber, lock för öronen och sjukt obehagliga sängar som orsaka mig höftsmärtor så jag trodde jag skulle dö bara av det!

    Fick mer akupunktur bara för det :S

    6:02 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hehehe...japp cian, en grabb till...men å andra sidan är det mer "jag", jag är mer en sprallig killmorsa som gillar pickadoller & bus, jag hatar rosa...så hmhmhm VAD skulle jag tagit mig till sen?
    Barbies???

    Men det klart, vore kul med en av varje men han är så söööt så man dör av lycka ändå! Vem vet vad som händer i framtiden, kanske klämmer en till (mohaha...drogad å klart?!).

    6:12 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s