• I did it again?!: Slemmigt värre!

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Saturday, June 02, 2007

    Slemmigt värre!

    Igår kväll var det rätt lugnt fram tills gryningen..så satte det av lite mer med värkar, sen vid 5-6 tiden fick jag två så gryma värkar att jag trode den skulle komma farande rätt ut!Flög rätt upp yrvaken av smärtan...my god!!!

    Jag har sovit pissdåligt efter som det vart småvärkar men inte "blommat ut" ordentligt samt blev väckt av fyllerister som vråla och roa sig vid 3 tiden på natten, troligen modell tonåringar...kanske studenter.
    Då skulle man allt velat ha en vattenpickadoll med snipersikte och bara PFFFTTTZZZZ i nyllet och ett bowlingklot där efter i pannan på dem! Varför måste brudjävlar skrika som små grisar?! Vill de ha uppmärksamhet så flasha tittsen istället, det låter mindre *mutter å mummel*!

    Nä...mina ögon hänger i knävecket känns det som, och den förbannade slemproppen bara slemmar på hela jävla tiden, så man känner sig non fresh alls! Iofs ett positivt tecken om man nu ska se det så...ska vara tecken på att allt e på G rent av inom 24 timmar, men när man har dagen D imorgon då de tänkt sätta igång en så känns det föga roande.

    Känns rätt sjukt egentligen när man fått ett datum...imorgon kväll så skådar jag cosa nostra i nyllet *L*?! Ja, förutsatt att det inte skulle hända något dramatiskt under resterande timmar nu då! Shit den är så stor nu, det går knappt att ligga normalt...den hänger ju med asset under revbenen känns det som...eller benen kanske...men den tar PLATS! Man kan knappt resa sig upp om man vilat, för man måste låta den sjunka åt sidan innan så man ens kan kravla sig upp. En gång var jag för snabb...mmm det va mina revben som hade några kilo på sig!

    Wee...nu börjar värkarna igen, jag är så less på dem...det escalerar ju aldrig så det händer något på riktigt, aj aj aj...okej denna var lite kraftigare så jag tror visst jag ska lägga mig!

    6 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Imorgon vid den här tiden är du två barnsmamma....

    Jepp jag är lite as-kalas..har druckt rosevinsdrinkar och asti cinzano..dvs jag fyllebloggar :)

    Tänker på dej och håller tummarna

    Kram

    2:42 PM  
    Blogger Superquinnan said...

    Tänk att du har en till bebis snart.. (Nu???) Häftigt. Hoppas allt går/ gått bra. Värkar.. Ajajaj.. Och du bloggar. Snacka om härdad!! Kram

    12:52 AM  
    Blogger Unknown said...

    Grattis Mamma RedAngel...

    Ja nu har du sett Cosa Nostra i nyllet...

    Pojke?? flicka??

    Hoppas allt gick bra...(nåja med tanke på att du har klämt ut typ en vattenmelon)

    KRAMEN

    10:45 PM  
    Blogger Fluffgubben said...

    Jaha... nu är det väl dagsd att du skriver något! Herregud det har ju gått flera DYGN sen du födde :)
    *grattis*.

    //Norman

    7:01 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    O ja nu måste ju bebben vara här, ser fram emot bloggande framöver... Öööh, har man tid med det?? Kram

    11:20 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Tack *L* Japps allihopa, nu e det klart...melonen utskiten och man har skådat herrn som klängde sig fast...så klart det skulle bli en kille, vad annars hänger en i hasorna & vägra släppa navelsträngen!?!

    Och bloggandet lär väl hinnas med, fast mindre kanske (speciellt då man e soldyrkare av hög rang)...fast man har en massa som man vill berätta, så bara man får ned febern & upp orken så ska jag peppra er medvetslösa igen hehe!

    1:47 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s