• I did it again?!: Ont det gör ont...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Thursday, May 31, 2007

    Ont det gör ont...

    Ja miss PH har så rätt så...det gör ont på dagen, det gör ont en skvätt på natten och...det gör ont nu med...men vad hjälper väl det?!

    Men nu är det jobbigare...hade pissigt ont i korsryggen igår natt, kunde knappt sitta och vi ska inte ens tala om hur jag går...vaggar som värsta pingvinen! Plågade mig själv på värsta långpromenaden med hunden igår...goddamn, men att promenera ut den lilla krabaten verkar vara mission impossible?!

    Släpat över syrran hit så man är lite "safe" om det skulle RÅKA ske något dramatiskt! Vaknade i gryningen av att man banne mig inte kan sova för det ska göra ont hur man än vänder sig! Så vad roar man sig med då? Diska lite...sen bara jaha rastlös...kolla på the voice morgonshow, fixa frulle åt sonen & skicka iväg han...så bara nähe...väckte hunden ur sin dvala och tog en promenix, såg säkert skitsnygg ut...håret på ända, blek i nyllet och morgonsvullen feja.

    Möter en morgonpigg yngre morsa på vägen som ger en värsta bläng blicken efter ha granskat en i lupp från topp till tå?! Ehum...sorry brudish men min trendiga morgonoutfit: baggy brallor med stans värsta gällivarehäng & tofflor på fötterna och morgonruffs med pluffs ska du skita i! Granskar henne tillbaka i morgonluppen och konstaterar att hennes trendiga outfit anno 2001 inte precis impar på mig heller...vadlång jeanskjol & boxarkängor?! Hello mysmorsan, vad fan blänger du efter tänker jag i mitt stilla sinne medans jag luffsar vidare med tofflorna flappandes mot asfalten?! Bara för hon borstat håret så innebär det inte att hon e the shit *S*!

    Efter ha travat några kvarter så passar jag på att boka tvättstugan, några timmar kvar innan jag har tid...så vad ska man nu roa sig med?! Hmm...tjaaa...skrubba ur bestikslådor verkar vara ett ypperligt alternativ, sen har jag rensat kvitton...kastat lite pappershögar.

    Så roar man sig medans ryggslutet pulserar...trill trall från liten tall, är jag inte ball?! Fan, snart kommer jag sparka syrran i arslet så hon kliver upp...jag är grymt uttråkad...kanske ska peta en alvedon mot denna molnande värk. Väcka mina grannar med lite dammsugning?! Hmm... eller ringa min barnmorska och be henne förklara vad läkaren klottrar i journalen på smurfspråket?!

    Eller ska man vila? Somna om? Bada kanske? Hmm...ingen aning! Sjukt egentligen och snart har man en bebis och då kommer man fundera på hur man bäst kan sova, slappa och bara mysa istället för fundera ut vad man ska ta sig till här näst för att inte klättra på väggarna!?!

    Japp...det var den rapporten från äggsjuka hönans högkvarter *S*

    Labels: , ,

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Vi förutsätter att du bloggar under förlossningen....Så det så....

    2:50 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    KOM NU BEBISEN!!!!!!!!!!!!!!!

    8:59 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Inga problem...går väl att mobilblogga har jag hört *S*!

    Fast efter lite gas & sånt så räkna inte med att begripa ett shit, möjligen svordommar kan urskiljas men å andra sidan... det kan bli en cool grej, folk får klia sig i huvudet & fundera?!

    Hmm...tål att tänkas på ;D kanske banda istället & lägga som ljudfil?!

    jag blir galen snart...den vägra ju komma ut för 17!!!!

    9:03 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Ja, skämta inte...det bara gör ont & fan ta mig INGET mer händer!Är som en surmupp och bara håller ryggen...väser!

    Nu får det allt se till att ge med sig!

    9:05 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s