• I did it again?!: Freakin kill me now...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Thursday, May 31, 2007

    Freakin kill me now...

    Asså...jag tror jag får anfall snart...nu har jag fluffat kuddar, hängt i tvättstugan och roat mig kungligt, bytt gardiner, damsugit, suttit vid symaskinen och fixat syrrans 3 par brallor...haft värkar hela jävla dagen men jaha ja...EKO...TANGO...KOKO?!

    Verkar det hända något mer eller??? När jag skulle ner & hämta det sista så kände man en liten skvimp vatten...eller jag trodde det var blod först men icke då om det inte nu skulle råka vara buttriks osynliga! Eller är det bara svett från allt spring hahaha?!

    Det går så sakta...hallå, ska man bli plågad i flera dagar nu eller vaddå?! Med sonen så när värkarna satte igång, så jahapp...då var det dax, timmar senare var det klapp & klart...vad är detta?! Ultimata tortyrtesten eller vaddå?! Se om man får psykbryt till slut...fyfan jag avskyr att vagga mig fram med smärta, jag...jag...blir TOKIG snart! Man kan inte sitta normalt, ligga funkar väl en kort stund...gå...mnjaha lustig gång och detta eviga värkande pulserande skit....man hinner återhämta sig sen...bzzzz igen?!

    Nej, jag är en surmupp nu...en mörbultad surmupp. Hundpromenaderna är korta, för det går verkligen inte...jag får sådana sammandragningar, sen kan man knappt gå...så får man lite ont och sen då?! SEN DÅ??? *trött flin*...sen blir det lugna gatan igen?! GAH!!!

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Åk in med dej knäppis..låter som om det verkligen är dax nu...

    10:17 AM  
    Blogger RedAngel said...

    tss...tror du, det slutar och sen är det lugnt igen...inte precis så det gått floder!

    inga krystvärkar så man verkligen vet att nu är det på G!

    1:02 PM  
    Blogger Superquinnan said...

    ....... Nu börjar jag tycka lite synd om dig.. Inte så lite heller. Ska jag skrika igen?? KOM UUUUT!!!!!

    12:25 AM  
    Blogger RedAngel said...

    *S* Nä, det e inte synd om mig...nu mer är det synd om cosa nostra-den envisa!
    Blir inga julklappar & kommer den idag, så kommer den få spö! Brorsan fyller år...så det vill vi inte se!

    3:43 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s