• I did it again?!: Jag presenterar: Costa Nostra Junior...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, June 01, 2007

    Jag presenterar: Costa Nostra Junior...

    Vill ni se senaste ultraljudsbilden eller?! Jupps...jag hittade den och titta titta, va sägs är det inte en spottad kopia så säg mig:

    Jupps...tro inget annat, this is the one...den sista medlemen i cosa nostra...nu är jag säker! Jag må icke vara italienare till börd, bara för att få en sådan...räcker med att man älskar pasta & italien uppenbarligen och att ens hemtrakter angränsar dit!

    Jag är övertygad nu att det kommer att börja med att den sträcker ut handen, kräver en kyss & sen skjuter sig ut som en kanonkula, snor en ambulans och påbörjar en vansinnesfärd genom stan bara för att pejla in sina hoods och lägga upp strategier!


    Självfallet så ska man inte tro det är en dumskalle man har att göra med, svänger in i första parkeringsgarage och byter registreringsskylt innan det bär av hemmåt...jag har även hittat reg skylten, jag är steget före hehe:


    Så...är det någon som tvivlar eller?! Jag är på rätt spår, nu vet jag vad jag dealar med! Så när ni ser denna skylt, vik hädan...för då är det stroller mafija på åktur! Och nä, den har inte klivit ut ännu, för den e väl inte klar med alla blueprints över tilltänkta mål som den ska ta över världen med!

    Nu säger jag att det är den andra som den kommer ut...okej, den andra juni och inte en dag senare. Jag måste ju lägga upp en strategi jag med eftersom jag har med en äkta luring att göra! Ska den plåga mig, så ska jag banne mig plåga tillbaka *S*...nu får det vara nog! Och Shakira kan slänga sig i väggen...vilket hips don´t lie?! Här har man skakat höfter, fått hinnor skakade, gått tills benen nästan trillat av en, haft värkar i dagarna 3 (eller är det en religiös uppenbarelse snart, änglakörer & sånt?! Slänger väl dit en fin bön in case: Gloria Patri, et Filio, et Spiritui Sancto...bring it on!)...och för vad? Va?!

    Och jag sa till syrran....hon tror hon ska på fest, glida före eftersom de står på någon lista?! Jo men sure, du glider upp förbi kön, ser lagom ball ut....precis när du säger ditt namn och ska in så...TADA, då ringer luren...´La familja kallar tillbaka dig, du kommer få gå tillbaka...den där coola looken kommer förvandlas på en nanoskeund och voila, du blir den som får jaga efter liten då den gör sitt flyktförsök!

    Labels: , ,

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Såååå får se om den lilla ligisten kommer ut innan söndag..

    Nu ska jag ta helg :)

    Lycka till på söndag....

    Tjing

    5:01 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Det lär den göra...på ett eller annat sätt, slemproppen gick nyss & BARA för syrran ska på fest så kan man ge sig fan på att det blir inatt!
    Bara fram med spriten direkt *S*

    5:31 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    nu är det personligt alltså ;-)

    1:23 PM  
    Blogger RedAngel said...

    Japp *S*...nu är det krig!

    1:34 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s