• I did it again?!: Äkta BH-häng...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Monday, August 13, 2007

    Äkta BH-häng...

    Här är en bild på ett äkta BH-häng...
    (för er som undrar jupps det är inte en hjälm eller en mössa, det e mamsens BH)

    Det e ju så liksom...man har ibland kunnat undra vad det är för knöl man har vid bröstet...kolla ner och skådat tuttaren...det konstanta bihanget i bysthållaren *S*...undra på han är stor!

    Kanske inte ens behöver skaffa mössa åt han nu till vintern...bara langa av BH´n när det blåser hahaha...den verkar ju passa finfint tycker jag!?!

    Labels: , ,

    5 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Det var inga A-kupor det där :)

    1:50 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    japp... hua.. jag har DD nu.. vad ska jag ha när det beger sig??? och VAR får man tag på den strl. amingsbehå?? HJÄÄLP! Lilleman lika söt som alltid. Trevlig helg på er alla tre!

    5:23 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha nä, inte direkt va!

    11:12 AM  
    Blogger RedAngel said...

    SuperQ. jag fick utomlands ifrån eftersom jag ville ha lite hot-mama modell & inte tant agda...så jag vet inte. polare köpte åt mig på beställning ;)!

    Och om du har DD nu, så kommer du troligen ha ÄNNU större den första månaden då all mjölk kommer...hade själv som 2st 5liters pastakastruller?! Det va scary första tiden...såg inte fötterna typ & nu är de normaliserade till en D ungefär!

    11:18 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    huuuuuuuua

    7:59 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s