• I did it again?!: I just wanna be left alone :P

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Monday, August 06, 2007

    I just wanna be left alone :P

    En gång i tiden så hade jag en stoooor säng...det var då det :S nu för tiden så invaderas den i skydd av mörkret eller i gryningen av värmande små element. Man kan vakna med en fot i pannan & en på ryggen och undra vad som hände egentligen?!

    Det är fruktansvärt trångt helt plötsligt...man blir manglad från alla håll & kanter eller så gurglas det och skrattas...man vaknar av två pigga grabbar som busar i sängen?!

    Hmm...privatliv anyone?! Men det är ändå rätt så mysigt *S*...men ibland så blir det grymt varmt...

    Labels: , , ,

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Mmmm känner igen det där..
    Av nån andledning vaknar jag varje natt av ett par vääääldigt hårda knän i ryggen och en fot ömsint (HA) placerad över huvudet...

    Jag delar säng med en liten helikopter och en stor helikopter så det är mången natt jag vid 5-rycket har placerat mej i sonens växa-säng


    Pöss på dej...

    12:50 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...själv emigrerar jag till sofflocket när jag får nog

    3:41 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    hihi.. Ja man frå ta sittpick och pck och flytta till nån annan säng i lyan.. Antar att du inte tar spjälisen?? ;-) Klart det är mysigt, men himmelens vad varmt....

    11:44 PM  
    Blogger RedAngel said...

    :) Liten brukar vara helt svettig i håret när han vaknar...ska inte ens tala om hur man själv ser ut hahaha!
    Njee...ingen spjälsäng för mig & när liten ibland protesterar så va gör man?! Han ska promt sova i stora sängen...så det så (men lite mysigt är det ju att sniffa bebbe)

    3:22 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s