• I did it again?!: You can kiss me here...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Sunday, July 29, 2007

    You can kiss me here...

    Mamsens snygga lilla kille har vart på landet...han har skådat hästar i hagen, mormor på dagen

    och blivit föremål för hundavund...och blev adopterad direkt av den stora besten, en rottweiler-pitbull blandning som orsakade mig allergier med sin kärleksförklaring & långa tunga!

    Och stackars Leo blev slickad så kaluffsen stod på ända hahaha...och lilla Ella polera hans fötter, så...jag tror vi kanske slipper allergier åt liten, för nu fick han allt överdos av djurhår!
    (<- You can kiss me here...don Leo point´s)

    Utvecklingen går så ruggit snabbt...eller så är lantluft livsfarligt *S*...från ena dagen till den andra så hittade han sina händer & överförtjust så smackades det på fingrar...det dreglades hejvillt!

    När vi äntligen kom hem till stan igen...japps, då slog nacken bakut & jag har roat mig med migrän på full kraft och en nackspärr som hette duga & hur skönt e det på en skala?! Bära bebis??? Låt mig säga...nein...det var fan inte kul & roligt alls...till råga på allt så fladdra persiennerna ned & landa på min fot...så jag hade en säregen gång ett tag...liksom hasa ena benet, stel i nacken...hopsjunken av migrän...yepp, hot foxy mama style direkt *asg*, var ju bara Esmeralda & en get som saknades och sen hade vi sagan klar...Quismodo var är du?! Här här i betongdjungeln, my friend!!!!

    Sååå...jag hittade liksom inte till bloggen i detta snygga skick =0... massor har hänt men får uppa allt eftersom...

    2 Comments:

    Blogger Anna said...

    Låter som ni hade det skönt på landet, jag skrattade så jag grät när jag läste förra inlägget.

    Mycket söt son du har

    7:05 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Tackar & Jo då, är väl alltid skönt all lämna betongdjungel för ett tag!

    *S* Ja...du vet ju själv hur myyyysigt det är när man inte får sova ut & håret står på ända, de små liven kan få en knäpp på två röda & i nästa stund gurglar man överlyckligt med dem ;)

    1:06 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s