• I did it again?!: grötbollen eller?!

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Tuesday, July 03, 2007

    grötbollen eller?!

    *S* Förresten kom jag på...jag har märkt av den där berömda "trög-i-skallen-för-jag-ammar" syndromet!
    Det är lite nytt för mig, det upplevde jag aldrig med stora killen...men den här gången kan man nästan känna hur skallen går på lågvarv ibland och tankarna knölas ihop till en sörja som sedan vecklas ut igen...sen blir det gummibandet och voila...plötsligt funkar skalleponken i normal takt igen hahaha... precis som med gamla LP-skivor om man körde dem på för lågt varvtal!

    Jag är en 45:a som körs på på 33 mellan varven *S*!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s