• I did it again?!: Säg hej till publiken...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, June 08, 2007

    Säg hej till publiken...


    Har inte kommit så långt att jag orkat klottra här, legat däckad med feber ända sedan innan fölossningen...men snaaaart så..snart måste förkylningen lätta och mina hips bli lite stabilare igen!
    Känns som hela whiplashen slog igång storlarmet efter förlossningen, haft så ont i nacken utöver den förbannade förkylningen jag släpade med mig till BB! Lagom skönt att föda med feberfrossa och med deras söta rockar fladdrandes över gåshuden!

    Han är ju så söt att man kan käka upp han, snäll som få och SuperQ...du kan räkna med att den tid de sprattlar i magen är den tid de är vakna, lille herrn håller stenhårt på schemat men det passar mig perfa ändå!



    Se här...ÄR det banne mig inte likt den blå cosa nostra bilden så säg mig *S*...bara tuppkammen som saknas & lite piercingar. På tal om piercingar så har jag inte riktigt vågat sätta tillbaka min ännu, eftersom man blir lite orolig att liten kanske gör sig illa på dem (tycker ingen av dem jag har känns rivfri & säker just nu) att man själv inte tänker sig för och ritchfilibombom så har man en extra snygg navel NOT!
    Jaha ja...nu kallar herrn på mig, så Ill be back later...tada *VINKAR*

    2 Comments:

    Blogger Superquinnan said...

    Mycket likt må jag säga. Och så söt att jag inte vet vad jag ska skriva. Man längtar ju redan mycket.... I natt var vår bebbe vaken i magen hela natten.. Hm?? Bådar inte gott!!!! Men jag skall skriva upp tiderna från semestern så får vi se som det verkar nu har vi en som kommer vara fullt ös på. Grattis igen!! Hoppas du blir kry snart!

    6:50 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Tackar =D
    Haha...eller hur visst är det likt, när jag hittade den bilden tänkte jag...jaha...grabbish på ingång!

    Jag vet, det är lite så där när man kikar på bilder på bebbar i väntans tider & speciellt första...man vill att de ska hoppa ut på en gång!!!

    Rytmen kommer ändra sig en aningens, typ efter v34 cirkus så har du nog rätt klockrena tider! Så då är det bara ställa in sig, bättre att vara förberedd så vet man när man ska passa på att vila (precis som om man kan det, man ligger & beundrar bebben tills man däckar möjligen *flinar brett*)

    Ska bli kul att skåda din lilla bebis sen när det blir dax för dig, man får aldrig nog utav bebbar! Nu ska jag se om jag kan sniffa på min eller om jag snorar ner han *S*...damn förkylning!

    8:11 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s