• I did it again?!: Shake it mama...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, May 25, 2007

    Shake it mama...

    Än så länge så har jag endast orsakat skavsår på mina feta fötter då jag snott syrrans hund hit, Ella ska va mig magiska lilla barnajagare...den som ser till att nu får det vara nog!


    Här ser vi sonen & ella konspirera mot rultan...de planerar att sno mina vingummin & gömma sig så de slipper lallas omkring på promenader! De verkar vara överrens om att binda mig!


    Ella bella kommer bli muskulös som värsta vältränade attackvovven *S*...fast samtidigt så delar hon mina matnojor...igår dela vi på en pizza, lite citronmuffins...idag hade vi kebab slaffs & en massa bragokex...en bit till vovven & en till mig.


    Jag vet att hon inte riktigt gillar mig...hon tycker jag snor hennes fett då jag tvingar henne att svassa omkring med mig, men hon blir lycklig då hon ser att jag skådat en bänk & tänker parkera mig & mitt ass där! Stackars hund hahahaha! Tror nog hon blir galen snart & har nog inte haft så många promenader per dag sedan hon skulle träna rumsrenhet!


    Sonen blänger & rymmer ut med sina vänner...han e INTE road av promenader med flåsbälgen dvs moi! Men hunden har jag lärt att stå på bakbenen så man kan koppla henne...risken e ju stor att man inte kommer upp sen, eller rent av kvävs av allt det där man har framme!


    Ursh...sonen tjatar om att blir det en bror så ska han heta Alex?! Fifan...hur gör jag nu då? Jag gillar inte det namnet så pass! Fundera på kanske Adrian...så kan han väl få kallas Alex för husfridens skull, eller kanske Damir(=fred på juggo).


    Och skulle det bli en flicka *hoppashoppas* Lea, Leona, Adriana eller kanske Angelina eller...Natalia...eller vad 17 hade jag på E förut då...sheit ett gammalt släktnamn fast pappa gilla det inte, va typ en surkärring.


    Ella...kom så ska vi hämta kopplet...komsikom...ja, ser hon inte lycklig ut så säg mig ;)

    Labels: , ,

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s