• I did it again?!: Musslan till pärlan-Kom ut nån gång!!!!

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Tuesday, May 22, 2007

    Musslan till pärlan-Kom ut nån gång!!!!

    *suckar*...det verkar vara en envis liten pärla man bär på, precis som bror sin sitter den & myser och vägrar släppa navelsträngen :S

    Och jag är såååå irriterad på halsbrännan man dras med, så jag trodde banne mig att nu skulle jag slippa lösa ut ytterligare ett recept...men icke då, kommer få ta en tur till apoteket idag trots allt!

    Och alla dessa fejkvärkar eller förvärkar eller vad man nu ska titulera dem, man är ju som en äggsjuk höna vid det här laget. Väldigt lustig bebbe, i helgen hade den sjunkit ned & intagit startpose...magen var så låg så man bara japp NU...NU ÄNTLIGEN...tss! Såg igår att magen hoppat upp igen?! Ska man börja slå volter nu, jogga ett par varv så man joggar ner den på plats igen?!

    Snart fyller kusinen år, skulle ju vara sanslöst om den skulle ploppa upp just på samma datum... vore lagom skoj för släkten att ha två ungar på samma dag hahaha! Två nätter i rad har jag nu drömt om förlossning...eller snarare att det satte igång och man ko-lugnt började förpacka sitt ass, ringa till alla som var hysteriska medans man själv bara mmm...nä men jag tar tunnelbanan in *S* det är lugnt!

    Mamsen har nästan skrämt upp en med att jaja den här lär väl bara trycka på rätt vad det är & så kommer du knappt hinna in. Man bara tack för den, nä...jag ska inte föda på hallmattan i mina planer...så kul ska vi inte ha det! Sa att vi åker på en fisketur istället, så ska vi allt se att efter lite kliv på stock & sten så brukar det hända grejer *S*...det var vad jag gjorde med sonen & på natten satte han fart ut direkt!

    Så jahapps...här sitter man & funderar på när man får se sina tår igen...

    Labels: , , ,

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Men hallååååå..kom ut unge...

    Förresten
    Hej hur mår du??


    Hahaha


    hoppas allt är bra....

    2:25 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    Hej. Kollade in här på din blogg, du har ju varit med i Vi föräldrar Gravid och det ska jag vara i augusti. Jag bloggar med så jag ville se vad du skriver om och så.. Lycka till med nr.2 och nej man är inte singel om man har två barn :-)

    8:58 AM  
    Blogger RedAngel said...

    SuperQ hehehe...ja, jag klottrar om allt möjligt som du ser, fast denna sida är vikt till funderingar & gnäll i mama-land!
    Ska kika in hos dig senare :P
    Då får man tacka för besöket & så får jag nappa åt mig ett ex i höst då :)

    9:15 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Jaaa nu jäklars får det vara nog snart, alla bara ringer & man hör hur de suckar...nähe ingen pärla ännu!

    Mår bra även om fötterna är som fotbollar & man roar sig med att undra när 17 liten tänkt släppa navelsträngen!

    9:17 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s