• I did it again?!: Dead or alive?!

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Saturday, May 19, 2007

    Dead or alive?!

    Lordi lord...nu har man haft husockupanter...folk i varenda vrå, djur överallt...vart man än vände blicken så fanns någon i blickfånget?! Nära på en babyvaka...när ska liten trilla ut månne?

    Fast å andra sidan rätt skönt att förvandla samtliga till hjälpredor hehehe, så nu har det möblerats om, garderober har tömts & fyllts med annat (läs babysaker) i takt med att huvudvärken tilltagit. Man är ju liksom inte van att ha miljoner människor överallt!

    Hundfan har rivit upp halva parketten i sin vilda jakt på bollen, fisit så man vart nära döden (för att inte tala om alla förbannade hundhår man fått eliminera & att jag tvingade hunden ta ett bad om han skulle få stanna här). Helt sjukt, bror har köpt en hund...den är så grymt lik min kossa att man undrar om det här med reinkarnation är ett faktum (fast i manlig tappning den här svängen då)?!

    Haft fula värkar så man bara jaaa...at last kan jag pilla på mina egna tår...eller...nähe bara sluta så där?! Taskigt fall! Började på morgonen med rejäla värkar sen knäpptyst! Igår kväll var det så intensivt & flera på 10minuter så jag var nästan säker på att idag skulle man skåda the kicker i ögat, men nähe...inte det. (Är övertygad om att jag har ett brutet revben av the kickers vilda framfart...eller ja, en spricka åtminstånde för det är väldans välbekant smärta på ena sidan.) Ena brorsan har haft en gissning om att den skulle trilla ut fredag runt 00 tiden...och jaha nu får han allt satsa om sina slantar hahaha!
    Mitt datum har passerat då jag trodde det kunde vara...hade en föraning om 17:e...men istället kom det en hund 17:e...så det kanske var den jag förutspådde, är ju som en bebis det med nästan! Så jahapp...im still waiting...

    Telefonen går het...har bebben kommit, vad gör du hemma? Skippat en födelsedagsfest jag var bjuden till för jag inte orkade rulla mig dit & tanken på ännu mer folk var icke lockande med tanke på den invasion man själv haft!

    Nu är iaf spjälsängen på rätt ställe, bäddad & klar...en ny genomgång av bb väskan i all hast mellan värkarna igår & skåda att hårborsten icke var på plats?! Kom på att ladda batterierna så man kan peta ned kameran om man nu kommer få fler najsiga värkar!

    Labels: , ,

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Var så jävla glad över att jag inte har ditt telenummer...för då hade jag säkert ringt minst 1 gång om dagen för att fråga om ungen pluppat ut än *flina*

    Nu terrar jag dig på bloggen istället....

    Jag slår vad om 50 spänn att du kläcker ut dej en liten kille...Kanske precis just nu??

    Kram

    12:49 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...jasså en till telefonterrorist?!
    Nä du, pärlan har beslutat sig för att sitta still safe i sin lilla mussla, inte lättkläckt den här inte!

    Man ska väl ta sig en joggingtur i regnet för att SKAKA loss bebben eller något?! En riktig luring må jag då säga!

    3:36 AM  
    Blogger Unknown said...

    Hmmm Vildingen behagade trilla ut efter väldigt stark kinamat och en liten tur på flakmoppen över stockar och sten ..Kanske inte nåt att rekommendera *s*

    3:50 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...klottra just om en fisketur som funkade sist!

    och starkt käk kommer inte på fråga nu med denna förbannade halsbränna...det tar redan livet på mig & jag tror jag bränt strupen i små bitar tills nu!

    4:06 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s