• I did it again?!: Pet i ögat & ha det bra...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Thursday, April 19, 2007

    Pet i ögat & ha det bra...

    Hade en vännina på besök igår, hon har inte sett mig sedan jag fick kula på magen. Troligen har det stört henne enormt att jag inte haft ork på ett bra tag att åka till henne & umgås, eller så är hon bara ett orginal så där...

    Man fick flera komentarer som nää ursh vad det där ser ut, vad äckligt med mage! Eller oääk näe fy vad hemskt! Höjde ett ögonbryn och titta på henne...och vad är det som är så äckligt och fasansfullt med en mage menar du? Jag är ju inte den som håller käften direkt, så jag ville faktiskt veta vad 17 hon menade med det hela! Hmm...nä men det va bara inte snyggt?!

    Jag började garva, vad då inte snyggt...är du knäpp eller, du har ju själv fått barn...så vaddå du trivdes inte med det eller?! Och man måste ju ha en mage för att få en bebbe?! Jag tycker det är skitsnyggt, min mage är söt och om du inte gillar det så är det ditt bekymmer och nu är du bara dum!

    Jo då...byta ämne funkade uppenbarligen skitsnabbt hahaha...fyfan vad irriterad man kan bli på sånna människor. Nytt gnäll om bantning & träning...man bara jaha så det är där skon klämmer eller?! Inte nöjd själv & vill förpesta tillvaron för de omkring i ett försök att boosta sig själv?!

    Så...hehe...kunde ju inte låta bli...hon är lite rultig och äger en fläskmage, så sånt går ej ostraffat förbi när någon irriterar mig. Fällde en komentar om hennes kagge, är den snyggare då eftersom hon konstant bantar men inget händer?! Min är ju tillfällig och snart är den lika platt som innan?! Och då kommer madame sitta kvar med sin mage...så WTF JAG GILLAR MIN MAGE?!

    Hade hon en plan med att jag skulle ta åt mig, så misslyckades den fatalt och det enda hon åstakom var en närmare analys av vår vänskap...och att troligen så sitter hon lite löst till om hon ska fortsätta så där.

    För när jag blir förbannad så kommer jag be henne fara åt helvete, man ska kunna umgås och är man sur så ska man säga det rätt ut istället för fula sig med dumma komentarer!

    Labels: , , ,

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s