• I did it again?!: If Buddha was a woman...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Sunday, April 15, 2007

    If Buddha was a woman...

    Ja, då ser i alla fall inte jag några större skillnader mohahaha...mnja förutom att jag inte ser lika crack-glad ut möjligen (gissa varför jag kapa huvudet...)
    Kan ju smacka upp en till bild på den solbrända fotbollen...babygömman...schnyggve, inte undra på att man är som en elefant *S*



    Labels: , , ,

    9 Comments:

    Blogger Fluffgubben said...

    Med risk för att låta underlig så är det faktiskt jäkligt attraktivt med "nocked up women" :)

    //Norman

    9:32 PM  
    Blogger Unknown said...

    Jag samlar på Buddhor..
    Du skulle inte ha nåt emot att hoppa upp på min bokhylla och sitta där och samla damm???

    ;)

    10:58 PM  
    Blogger RedAngel said...

    *S* Jo, jag tycker det är vackert med bulor på magen...men det är jobbigt mellan varven!
    Fast det va lite scary när jag vänta sonen & man fick massa ragg på stan...man bara HALLÅ ser du kulan eller???

    3:20 AM  
    Blogger RedAngel said...

    *asg* öööh cian...risken är väl att bokhyllan brakar samman och rätt vad det är så sitter det bara en kärring bland flisorna...ingen buddha i sikte.

    Do you still want me there???

    3:22 AM  
    Blogger Unknown said...

    Det beror på

    Dricker du kaffe och inte är rädd för hundar???


    ja då behåller jag dej :)

    4:13 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...kaffe tillhör min översta topp på näringskedjan & hundskräck?!
    Hmm...hade en 50kg rottis tidigare som snarare skrämde skiten ur omgivningen men som var min lilla ludna älskling, mitt täcke och min soffpotatis.

    Men har du en läskig liten hund som hoppar mot nyllet så smäller jag till den direkt hahaha fråga pappas ÄCKLIGA pudel om den älskar mig?!

    4:54 AM  
    Blogger Unknown said...

    Har Sveriges kåtaste Golden *S*

    Han är så jäkla rolig..känner han att en tik har varit på platsen före honom så ramlar han ner i epileptiska kramper..
    Man kan säja att man har fått varit med om rätt roliga saker med den kåtjycken *S*

    8:32 AM  
    Blogger Unknown said...

    Och jag tror att du får en pojke..Magen ser ut som det *S*

    hahaha snacka om att man kör med kvacksalverimetoder...

    8:33 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...fyfan...jag kan nog tänka mig hur han bär sig åt...man har vart med om en massa tokerier med hundar eller skådat saker!

    Men vafan...jag beställde ju en dotter & är apelsinberoende *S* jag SKA ju ha en tjej (en vacker dag då jag slagit skallen i backen & får en briljant idé om fler odågor i mitt hus).
    Ja, jag lär bara få söner misstänker jag...morsan fick ju ett kavaleri brudar innan plötsligt bröderna trilla ut, så det blir väl omvänt åt en själv *muttermummel*....skante ha barn... ska hyra *fnys*

    1:55 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s