• I did it again?!: ...herregud...minnesnotering...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Tuesday, March 20, 2007

    ...herregud...minnesnotering...

    ...jag måste köpa nytt tangentbord snart...mina inlägg är dyslektiska...det saknas ett gäng bokstäver här å där när jag inte trippelkollat & tryckt ashårt på mongotangenterna...shit majbritt hur det ser ut!

    2 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Och jag har äntligen fått tummen ur och lagt dej i länklistna

    Ok??? Hojta till annars

    Det påminner om när jag bytte ut en massa tangenter på kollegans tangentbord :)

    Han sa ingenting utan bara reste på sej efter ett tag och åkte till kontorab med det..Han hade blivit utskrattad när han hänvisade till garantin och att det var trasigt..

    Ehh jag tror inte att han misstänkte mej..

    Ha det..

    /Cian

    12:15 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha visst är man slö på sånt, brukar leta bland komentarerna istället för att böka med templates och framför allt MINNAS att trycka in länkar..skam å vanära!

    du är en evil liten kvinna *asg* fyfan vad kul att skåda hans min & höra storyn sen hahaha.

    Mitt tangentbord pajade & jag fick ett av mamsen som hon köpt på typ ÖB eller nått...gissa VARFÖR de säljs asbilligt?! Så störande & man bryter nästan naglarna för att dunka in vissa bokstäver!

    GAH..såååå störande, där får man för man är lat & snikar åt sig av mamsen!!!

    2:48 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s