• I did it again?!: Den mänskliga picnickorgen...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Sunday, April 29, 2007

    Den mänskliga picnickorgen...

    Som bekant händer det ju en hel del under en graviditet, men man är nog inte riktigt förbered alla gånger att ens decoltage plötsligt har förvandlats till en smulkorg...

    En riktig liten uppsamlare av allt man haft vid läpparna lyckas av någon underlig anledning finnas där eller kanske är det en antik form av peelingfunktion, bröstmassage eller varför återfinns alltid en halv måltid där, skavandes i bh´n?!

    Varje gång man spanar in melonerna, så rasar det ut en massa smulor & pärlsocker, precis som en brödrost man välter upp & ned...så funkar det när man rycker i bysthållaren (eller mormors hjälm *S*)?!

    Hmm...undrar om det beror på att man numer har ett portabelt matbord?!Eftersom magen börjar ungefär där brösten slutar, så kan man ju inte låta bli att hitta nya användningsområden!
    Fungerar även bra som bokstöd medans man försöker pillra i sig praliner & avnjuta livet...det enda som kan vara lite trixigt mellan varven, är när det lilla knytet plötsligt får för sig att dansa runt?! Plötsligt blir man nästan oroad om man håller på bli ordblind eller något...texterna bara rullar runt, men så får man sig en spark så skalleponken vakna till...jahaja liten vill ha uppmärksamhet?!

    En isande tanke...woho...kan de ha en inbygd radar??? Kan det vara så att deras små tentakler utvecklas redan i magen? Så om man försöker avnjuta en stund i godan ro... så sparkar de hål på den myten direkt?! Hahaha...ja, det slår ju nästan aldrig fel!

    Så fort man softar & bara njuter...kommer ekot från naveln... GLÖM INTE MIG VA!!! Helst akompanjerat av en kick som får kampsportare att framstå som gosiga små kramisar med butterick´s blod...vad vet de om innre skador?! Va?!

    Dä ä int lätt å va quinna...hahaha

    Labels: , , ,

    2 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Man behöver inte vara gravid för att få en uppsamlingsplats i behån...Det räcker med 85B och en sjusst urringning..jag lovar..

    Nu ska den lilla kickboxaren snart ut...Och jag hittade en sån cooool nappflaska med ett fint Marimekko-mönster på och jag tänkte på dej faktiskt hahahaha..

    Tadaaa ha det bra..

    12:09 AM  
    Blogger RedAngel said...

    *S*...jag tyckte inte jag hade SÅ mycket smulor i behån innan, men å andra sidan kunde man ju luta sig framåt då...nu halvligger man som en liten diva & trycker in diverse smul-alstrande ting!

    Jag är snart själv en vandrande nappflaska hahaha, bara köpa en marimekko tröja and voila :P

    4:36 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s