• I did it again?!: Så har läckan slagit till... :S

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Tuesday, February 06, 2007

    Så har läckan slagit till... :S

    Nu har man entrat vecka 26, en polare kom över och tyckte jag var "enorm" man bara ehe?! Vart då någonstans månne? Så stor är inte min lilla kagge *S*...och absolut inte i jämförelse med sonen...my god då va jag big mama, allt kändes så jobbigt...det va svårt att få sig skor, svårt att andas för han tryckte upp allt i öronen typ! Ska se till att hooka kameran & posa...men jag blev fan irriterad. Kossan kläckte ur sig att ååå du skrämmer mig så stor du är! Man bara...passa dig så jag inte knocka dig rätt av *grrr*

    Visst, nu börjas det klämmas runt lungorna & sure...man kan inte missa att jag har en bula på magen, den är ivägen när man böjer sig...fast inte så illa!

    Det värsta var väl idag...sitter å tuggar & sen så plötsligt har man två skitsnygga fläckar på tröjan i boopshöjd?! WTF?! Har jag spillt? Nä...tekniskt omöjligt att pricka på två sidor?! Jaha ja...då har visst arla fabriken haft en testkörning rätt ut i tröjan?! Amen fyfan va mysigt, NOT!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s