• I did it again?!: en seg liten dag...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Wednesday, January 31, 2007

    en seg liten dag...

    Idag har jag inte precis gjort allt för mycket, även om jag känner att åååh jag har massor att fixa med men...det va liksom inte den dagen idag!

    Skulle köra tvättstuga hade jag planerat, tänkte ta och tvätta alla soffkläder...men sen titta jag på den och bara...åh va jobbigt, vi tar det imorgon istället! Så gick igenom garderoberna istället och fyllde en hel ikea säck med kläder. Ska masa mig iväg och lämna till försäljning på någon secondhandbutik hade jag tänkt mig!

    Gick även igenom lägenheten för att kolla vad jag ska sålla ut...har ju för mkt saker man fått nu när både mormor & farmor gick bort som man bara packat in i kartonger och bara kört in där det fanns utrymme...men snart behöver jag ju UTRYMMET till annat! Så...det ska nog plåtas av och annonseras ut lite tjaffs som jag inte haft användning utav på ett år eller mer.

    Har suttit med exet och diskuterat hur jag ska lägga upp resterande arbete med boken, han har lovat läsa igenom & korra, lägga synpunkter på det...tack å lov för det *S*. Det är ju mer objektivt med en utomstående och en journalist som har bättre koll på sånt än lilla jag -slarvmajan! Det är ju han som lite såg till att jag börja pränta ner mina små storys och jag har en massa idéer...så det kan bli rörigt i skalleponken annars att focusera på att skriva på EN i taget...samma när jag målar *S* har alltid fler projekt i luften av någon underlig anledning!?!

    Det är alltid skönt att ha någon som sparkar igång en, så det verkligen blir av...jag har ju massa crap i byrålådorna som kanske kan lämpa sig i tryck *S*...eller så får det bara vara mitt klotter som bara folk som känner mig får äran att läsa. Har ju flera som trycker på och vill se en bok...fan nu har man ju en massa krav på dig jueh!

    Och den galna copycaten...ja vi hamna aldrig på något sjukhus igår, tack å lov! Orsak: För snål för att pynta för det?! Ja...jag höll på trilla baklänges återigen över denna tankeföring?! Hur kan man vara snål på sig själv & sin hälsa...speciellt då man är gravid? Hmm...jaja...vi har väl alla olika prioriteringar, men hennes skrämmer mig...kan man funka så?!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s