• I did it again?!: Bråkande blogger...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Monday, January 29, 2007

    Bråkande blogger...

    Jaha så ÄNTLIGEN...kom man in på bloggen?! Vad irriterande, den har försökt att slänga om en till någon googlevariant, det är ju så man blev galen!!! SÅ...nu har jag glömt av lite vad jag skulle klottra om...men icke tiger jag för det *S*...jag klottra på som vanligt!

    Ja just det...ang. celliaki...de som har goda recpet & tips får jättegärna skicka länkar, berätta & dela med sig... en av mina undren är...HUR bakar man med detta? Tips på få det fluffigt?!

    Ska straxt dra iväg några inlägg...men...jag tar tacksamt emot alla tips & råd om glutenfritt shit
    ;) blir jätteglad!!!!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s