• I did it again?!: När jag mötte döden eller när jag skalla mig själv

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Saturday, February 10, 2007

    När jag mötte döden eller när jag skalla mig själv

    My god...jag har legat på alla fyra och bett om nåd, jag har kramat kakel och yrat så det står härliga till, slagit skallen och roat mig..eller roa, jag hatar att va sjuk!

    Och riktigt dramasjuk har jag vart...så där läskigt dålig som man verkligen inte ens vill va med om! Satt på en stol, så började det snurra i skallen, jaha...ska man tuppa av nu elle?? Så slängde mig ned på alla fyra i en sexy pose bara för att undvika eventuella kross-skador i mitt fagra nylle!

    Då känner jag den där berömda...O fucking nooo...det är magsjuka som dansa mambo med mig, givetvis slänger jag mig ner på rygg som en liten sköldpadda, här ska illamåendet överlevas! Ligger vit i nyllet och känner den berömda vågen dra över en...man börja hacka tänder och bara
    -Å noo...run biyatch ruuun....snubblar mig in i mitt helkaklade paradis, där man kan höra snyftingarna eka mellan väggarna då man kör sitt mantra: snälla gud inte magsjuka, låt mig inte spy...vad som helst men inte detta.
    KaBom krasch...jaha ja...så kvickna man till med lite schampoflaskor i huvudet?! Hade visst tuppat av och rivit halva badrummet?! Jag minns bara mina böner om nåd! Känner en ny våg av SHIT MAJBRITT nu grinar jag på riktigt snart...slänger mig upp på muggen, det verkar vara tvåvägs komunikation av den här bakterien...samtidigt som jag känner att yrseln slår till...jag kommer att svimma?!

    Men hur fräsch vore det på en skala...ska sonen hitta en på badrumsmattan med asset i vädret nu oxå?! Ja, så nu har jag vart med om en ny fas i livet, den kallas förnedring...den kallas för "när du trode det va illa, så lärde du dig att illa även kan stavas med STORA bokstäver"...drama helt enkelt!

    Sen lyckades jag iaf få upp braxen nästan hela vägen medans jag faller som en fura rätt mot golvet... så min stora mardröm blev inte lika grande, dock slog jag skallen rätt i badrumshyllan, så man var ju yr som ett ass redan innan...där efter...jo då horisontellt läge...krypandes till sängen...mmm.

    Tack å lov, sonen stanna hemma för jag va i sådant skick jag never ever vart med om innan...jag kunde inte röra en fena utan att svimma... och läskigast var att bebben fick damp...jag kvickna till av att liten sprattla hysteriskt i magen...herregud varje gång illamåendet kom så sprattla liten i magen ovanpå allt helvete...så räkna ut att magsjuka som gravid måste ligga på toplistan över självmordsorsaker...aldrig har ag vart så jävla illa därhän...

    Labels: , ,

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s