• I did it again?!: Move that ass biyaaach...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, February 16, 2007

    Move that ass biyaaach...



    WEE...är fan lycklig idag...när jag härom dagen tjurade över att spinkelinken inte hittade brallor som passade mitt lilla ass utan övervägde seriöst att bosätta mig i träningsbrallor & mumus för resten av mitt LIV (3-månader då...fan inte längre!!!)


    Så här ska ett par mammabrallor sitta på asset enligt min åsikt & de ska INTE flappa på låren heller om man inte valt en baggy variant!

    Tydligen så är jag i ett gott sällskap, för detta var enl. lite pr Gwyneth Paltrow´s favvojeans under sin gravida period! De som verka veta hur en spinkis brallor ska funka när man har en inneboende är företaget Childish Clothing...nu på min heta lista!
    Passade givetvis på att införskaffa Paltans nr2 favvo & banne mig...de satt oxå som de skulle...halleluja jag skulle kunna kyssa fötter nära på av lycka! Nu slipper man gå med rumpan bar och dessa jeans kommer jag GÖMMA i garderoben om jag EVER skulle råka bli gravid igen, helvete att det ska vara så bökigt att fixa brallor!!!
    Och de är bootut oxå, så man kan trava omkring med sina trainers utan att ha byxor som korvar sig vid fotknölarna *S*...ja, jag kan ju inte trippa fram på höga klackar längre med den där förbannade höftuppluckringen som får en att vagga sidleds som en freaking pingvin istället!!!
    Okej...brallorna har väl lätt omodern touch, men jag får bita ihop & vara glad att jag slipper frysa mer...lite tjockare brallor! Det där fransade är väl knappast så hett :S men wtf man kan ju antingen ha det eller så får man hm´s & lindex hänga i rumpan & flappa i låretbralls med resår till tittsen....my god!!!

    Labels: , , ,

    5 Comments:

    Blogger Fluffgubben said...

    This comment has been removed by the author.

    10:11 AM  
    Blogger Fluffgubben said...

    Du har SKITSNYGG rumpa..

    Bara sådär btw...

    10:12 AM  
    Blogger RedAngel said...

    *S*... man tackar, bockar & bugar...se där vad ett par vettiga bralls kan åstakomma!

    11:54 AM  
    Blogger Fluffgubben said...

    äre bara brallornas förtjänst då ?
    :)

    12:39 PM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...nä, får man väl inte hoppas...naturen måste väl ha gett en något att stoppa i brallsen med *S*

    1:33 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s