• I did it again?!: Bildkavalkaden...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, February 16, 2007

    Bildkavalkaden...





    Nu har jag äntligen masat mitt lilla ass och lekt med kameran, dokumenterat lite stuff *S*! Vi börjar då med min lilla baby shopping... den här roliga lilla öööh vad det nu är för något...gosse djur(?!) tyckte jag va skitkul, tänkte hänga den ovanför skötbordet eftersom den har en bra sån där hopp-effekt!

    Var på ikea oxå & de hade små djur för en spänn styck som jag ska fixa ihop till en rolig mobil som man oxå kan ha när man lallar runt med blöjor!







    Sen skådar vi ekorrens insamlade små skåpsfynd, babysittern utan hysteriska mönstren...beige & marin är precis så man slipper bli blind på ögat!



    Hittade även en liten hoppgunga *S* dock secondhand...så där ser vi lätt hysteriskt mönster, men för en sketen 50 lapp så grinar jag inte! Under den så har vi mina små filtar...en fick man tydligen med när man prenumererade på någon blaska (hade helt glömt det, så plötsligt blidde man överraskad). Och den andra är ett outletfynd...perfa grovmaskad så man kan amma utan stirrande blickar då man är ute på stan & rent av så slipper liten bli solbränd när det är uteservering ;)


    Och nedan skådar vi mina små fynd, några av dem...visserligen om man nu inte får en girlie själv, så har jag så många som vänta bebbe i min krets att man redan har presenterna klara! Men labantröjan är MIN MIN MIIIIIN....ville visserligen ha en vit då, men denna va cool oxå!

    Se bara de små kinky leopardskorna..hahaha så fula att de är söta, kunde inte låta bli att köpa dem!!!!

    Labels: , , , ,

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s