• I did it again?!: hot mama...hot mama...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Tuesday, January 09, 2007

    hot mama...hot mama...

    Japp...man är ju så jävla het, trots att man vaggar fram som en pingvin och äger en kula på magen så är man uppenbarligen ett attraktivt byte på marknaden fick jag erfara?! Hmm... måste vara något med hormonerna eller något...

    Fick höra av en killkompis att jag går som en papegoja några timmar innan och man bara...du vännen, vill du behålla familjejuvelerna intakta eller?! Jag rullar fram...lite sidled okej...men sånt ska DU inte se...och absolut inte säga hahaha...först tänkte jag vad då papegoja?! Men sen slog det mig, när min lilla papegoja brukade promenera på parketten så gick den ju fan som en idiot och vagga sig fram i tillvaron *S*...så fan oxå...nu finns det fler liknelser på denna vaggande gång... och allt är fågelfän för hela slanten?!

    Därför kändes det extra hott att få värsta blickarna och bli så där raggad mitt bland alla varor ute i sikla, där det ändå trippar runt massa andra bruttor utan kula på magen...men samtidigt håller man sig så där neutral men...man bara HA HA papegojan kan visst trots allt sitt vaggande!

    Låt oss säga att egot växte när stöt nummer 2 dök upp en stund senare...japp, jag är inte blind... och jag tror bestämt att sikla är ett finfint ställe att boosta fågelvaggandet på...ska nog permanent lägga ALL shopping där hahaha...eller...mnja....mohahahaha inte illa iaf!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s