• I did it again?!: Och när vi ändå visat häcken, så tar vi det framifrån då

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, February 16, 2007

    Och när vi ändå visat häcken, så tar vi det framifrån då

    Vecka 27 something...
    Passa dig, kan stånga dig med magen precis som papsen i jallajalla *S*



    Och så sidflaschar vi lite...

    Det här tycker en vännina till mig är JÄTTESTUUURT?! (ja, det ska stå sturtinte stort för hon bryter *S*) Och att jag skrämmer henne med hur stor jag är?! My lord..hon vet inte vad grande betyder uppenbarligen...visst det är väl inget sexpack längre...men hur liten tror hon en kid är när man är i 6:e månaden???

    Och med tanke på att jag knappt lyckats fetta på mig den här gången...så är jag inte förvånad över att det putar ut :) men det syns ju inte när man har jacka på sig...så jag upplever mig inte som enorm?!

    Labels: , ,

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s