• I did it again?!: Rassel i naveln...eller livet med airbag & framtida men

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, January 05, 2007

    Rassel i naveln...eller livet med airbag & framtida men

    Ja, då är man i fjärde månaden & med en livlig liten sak som gör sitt bästa för att få en att kissa på sig *S*...djävulskt planerade sparkar rätt på blåsan.
    Och det är livat i luckan...det känns som någon släppt lös en bikupa i magen, det fladdrar, studsar och far omkring i en väldans fart. Men trots att jag äger en mage, så går det att pressa till liten & fortsätta sova på magen...och det tänker jag passa på så länge som möjligt!!!

    För sen e det kört...det vet jag ju...fast det är ett mission utan dess like att lirka in sig på mage, först måste man bygga upp ett litet bo med kuddar, liksom vrida in sig snett & börja väga över på ena sidan, så lillkorven flyttar på sig för att slutligen pusta ut & le förnöjt att man ligger på magen! Inte precis så man kan komma farande & hoppa in i sängen och landa på magen...annars har man väl en platt unge eller en blixtförlossning på väggen!

    Å på tal om det...höll på trilla av stolen, camma med syrran på msn & så plötsligt ur det blå undra hon om hon fick följa med på förlossningen?! Tänkte...lilla flicka, du kommer aldrig återhämta dig psykiskt efter den trippen & det blir inga barn gjorda efter den synen.

    Eller ja, det e ju så jag tänker mig det hela traumat...jag klarar ju inte ens av att se de där vaginala närbilderna av en förlossning utan att svimma av skräck & äckel...när de visar sånt på Tv så skriker jag i panik & zappar snabbast fan! Ser tyvärr inte gullegullet i allt det där slemmiga & blodiga *RYYYYYS* där fan bara av att skriva det! Tänker på alla stackars män som ska va med & hålla handen...tro fan att de svimmar näst intill!!!

    Min karl fick instruktioner om på BB att stirra in i väggen eller på mitt nylle & skulle han röra sig nedåt så skulle jag slå in pannbenet på han *S*, tänkte att vi kanske skulle kunna ha sex sen senare utan att han fick nära döden upplevelser när man klädde av sig (ja, jag vet ju att JAG skulle fått det om det var vice versa).
    Och ett sådant monster jag blev...fråga syrran om hon VERKLIGEN tänkt igenom sin fråga, för hon kan räkna med att jag blir galen & rent av spöar upp henne....alla vrålen kommer ge henne hörselproblem & när jag i sista stund kommer fräsa om att jag ska hem & alla kan dra åt helvete samtidigt som jag vevar runt i vild panik & försöker paddla ut med sjuksängen...ja, det är ingen vacker syn...inte en filmkrystning med lätt pärlsvett och saligt leende...snarare satans återkomst hahaha...och med tanke på att det inte blir bedövning den här gången...

    Japps...presonalen lär veva med krusifix & skvätta vigvatten på mig...syrran lär få en tung psykos, bara för att i nästa ögonblick skåda mig som den blida modern med knytet vid bröstet! Snacka om störd man blir hahaha...fyfan!!! Nä, jag tror inte att jag vill ha NÅGON över huvudtaget med mig & min morsa börja himla med ögonen....NEJ!!! I helvete heller!!! Okej karlfan, så har man liksom en hållhake där...jodå du vet vad du orsakade mig för pain va...mmm NU DISKAR DU eller så kommer fan å ta dig!!!

    Sist jag födde underhöll jag ju ett gäng byggare så de skratta ihjäl sig när jag skällde ut läkare & sköterskor, bad karlfan & hänga sig...never sex igen den kåta grisen...skulle döda han oxå och gud vet inte vad jag vräkte ur mig. Bad alla dra åt helvete & här blir inga barn födda...jag hade ångrat mig & nu fan ville jag ha en taxi & skulle hem...jag skiiiiter i aaaaaallt!!! Ja, det var komik på hög nivå det där...och den där äckliga överdosen av lustgas...fyfan...vad har jag gett mig in på nu då??? Och en polare undra om jag skulle testa att föda i vatten?! Men tjena flumdum...här blir det inga delfinljud & vattenplask...fy vad äckligt!!! Kan snarare tänka mig hårdrock akompanjerat med mina ursinniga vrål hahaha.

    Och idag har jag vart på rean & shoppat babykläder, man ska inte göra sådant enligt vidskepliga offer...men å andra sidan är det skönare att vara klar med allt innan man är RIKTIG valross och så tjänar man en rejäl hacka på kapen...ska kolla här nu...ordinarie skulle allt gått på: 701 och jag pynta 391...så mao har jag tjänat 310 spänn!!! Inte illa & stod och räknade ut månader på någon fleecehistoria så japps, nu är man shoppad & klar...eller mnja..måste fixa lite mer små bodys & kallingar insåg jag efter en koll på vad jag har kvar! Och skulle de nu sett fel på ultraljudet och det senare visar sig vara en tjej...amen då hänger jag mig *S* för nu är det babyblått & grönt...skit samma, får väl bli en liten butch i annat fall hahaha...men ÅÅÅ vad söta saker till tjejer, köpte ett par fulsnygga skor i tant raffa leopard med rosa, för jag vet att det finns några som får bebis månaden innan mig & de ska få en tjej. Ah, dom va så coola!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s