• I did it again?!: MammaMia tuttarna kliar...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, November 17, 2006

    MammaMia tuttarna kliar...

    Det är ju så man kan bli galen för mindre ibland...det kliar...och det kliar...och mina titts får ju knappt plats i BHn längre.
    Dom bara växer och växer, visst det är en snygg vy att skåda drar man på sig ett linne med någon urringning så ser man ju hur het ut som helst, siliconpatte fast utan plastfyllningen då... men måste det klia? Undrar om det kliar när man gör plast tuttar oxå?

    Och nu börjar ju magen ta över lite...ta sig sin plats och genast så minns man igen...när man fick lite svårare att andas, när magen tryckte upp lungorna i öronen ungefär. Man låter som värsta snuskbocken av minsta ansträngning...flåsar sig fram i tillvaron. Just nu har magen kommit till det stadiet då om man sitter ner och lutar sig fram så kommer en fet valk-liknande stucke mage och lägger sig på lungorna. Why but why gav jag mig in i det hela *S*...UÄK nu börjar man minnas de mindre charmiga egenskaperna igen (de man förträngt i det gyllenskimmrande molnet av hur damn mysigt det är att va gravid...men BAM, verkligheten knacka på)

    Att snacka i mobilen och gå samtidigt funkar inte riktig, man drabbas ju av andnöd nästan av allt flåsande. Skulle någon råka ringa när man fått upp flåset så skulle de skria högt och smälla på luren i örat på en innan man ens hunnit hämta andan och säga Hej...det enda de skulle höra var massa tunga flås & rent av ett kvidande hahaha, det är drama på hög nivå det!

    4 Comments:

    Blogger Fru Choklad said...

    Ha ha ha Oh vad jag känner igen mig! Har värsting kli på magen också! Det hjälper dock lite att smörja magen och tuttarna med olja. Jag använder Crearomas Sheasmörolja! Det är mums för huden det!

    10:11 AM  
    Blogger RedAngel said...

    *S* Upptäckte nyss att jag börjat kraffsa där jag med. Trode jag hade längre tid på mig...men nähe :S tänk vad man glömmer små detaljer...*suck* så här var det sist oxå!

    11:54 AM  
    Blogger Det Mörka Hotet said...

    Oj, jag tycker också om att olja in mig...eh...jag menar, det där lät INTE roligt...!

    Samuel

    6:02 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...jaha och nu fick du allt lite dirty syner va...shiny nyinsmorda kroppar?! Ojoj...illa värre *S*

    6:29 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s