• I did it again?!: Bildbeviset på bönan igen...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Wednesday, November 15, 2006

    Bildbeviset på bönan igen...



    Här är novembers bild på bönan, kanske inte lika bra som den innan...men huvudformen är mer rund och plötsligt hade man ett face till den lilla alien, även om hon mer ser ut som en kickers på just den här bilden! Och ja, jag säger hon...för jag tror det är en hon...det känns som det. Sonen kändes som en han direkt, så man kanske ska ordna betting här nu hahaha...VEM har rätt?!

    Är det inte lite tranan pose över det hela? Hette det inte så i karate kid när han flaxar på en påle på stranden *S*...jag ser likheten...det är en flygande kicker som är i startgroparna.

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s