• I did it again?!: Bjuder på lite skinn...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Wednesday, November 15, 2006

    Bjuder på lite skinn...

    *S* Ja, jag tänkte ju visa upp den lilla magen, så nu är det peepshow på G, gjorde ett collage ur alla vinklar och vrår.
    Kamouflerad med kläder så ser det ju inte mycket ut för världen direkt, lätt ölkagge varning bara. Men så lyfter vi på tröjan och vad hittar vi där?

    Skönast är bilden längst ner i vänstra hörnet...vyn över mina fötter börjar sakta försvinna inser man rätt snabbt & mitt framifrån så ser det ju misstänkt svullet ut må jag då säga...

    Precis som mamsen konstaterade här om dagen, så har nog tittsen dragit iväg snarare än magen & det har hon allt rätt i. Märker själv utav att jag börjar få mer problem med nacken, tack vare whiplash skadan...huvudvärken har börjat dimpa ner allt oftare igen :S

    Magen i vecka ca 13-14

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s