• I did it again?!: Å så flyttar vi då...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Wednesday, December 05, 2007

    Å så flyttar vi då...

    Ja, asså bloggen tänkte jag flytta...för jag orkar inte hålla på att pinga mig hit & dit så det blir enklare att bara smacka upp den raklång och så får det vara bra!

    Kanske kör över mina äldre inlägg där med...måste fundera på om jag orkar lalla till mig. Ska nog köra ihop alla mina bloggar på ett och samma ställe, så slipper man känna sig lätt schizo när man klottrar överallt :)

    Så välkomna över till:
    metrobloggen.se/ovanforminkaffekopp

    mycket trevlig bakgrundsbild oxå *S*...lite blått, lite blommor...en lätt doft av sommaren?!

    Labels: ,

    4 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Men vaaaaffffaaaaaan..

    försöker lägga in den nya adressen men det funkar FAN inte.....*slår huvudet på tangentbordet*

    11:48 PM  
    Blogger RedAngel said...

    aj...inte bra =)

    ja, nu kommer det vara en salig röra bland inläggen...inte en ren mammablogg utan alles

    8:39 AM  
    Blogger Gutter Cleaning Sydney said...

    Gutter Cleaning in Sydney

    9:20 PM  
    Blogger huzaifa siddique said...

    At Pest Control Sydney, we work hard to provide you with the most effective and trustful eco-friendly pest control services in Australia, Sydney, and its surrounding regions. We aim to provide affordable, budget-friendly services in indoor/outdoor houses, restaurants, buildings, etc. Our pesticides are safe for kids, pets, and the environment. To control and terminate the menace of pests and rodents, visit our website now.

    4:45 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s