• I did it again?!: En kaffe lejter...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Thursday, November 22, 2007

    En kaffe lejter...


    <- And aj feel like this...ser rätt skönt ut, rulla ihop sig till en boll liksom...hålla för öronen och bara NANANAAAA! Fick förresten massa böcker av syrrans pojkvän, perfekta när man har bebis...massa bilder, lite text! För det är väl det man hinner med ungefär vissa dagar. Har försökt läsa bok, men då har lillen radar...sover powernaps och självfallet hinner man knappt komma in i boken, eller ens vända blad. Och rätt vad det är så har man smällt igen boken där man låg & bara naah..jag lägger ned det här just nu va...tar det en annan dag!
    Här är min nya lilla bokhög =) och jag är happy happy!Man skulle kunna tro att jag är ett Yogafreak, med tanke på allt spretande & titlarna *S* men det är intressant & rätt skönt. Körde ju lite som gravid oxå & det funka när man va framtung.

    Nu hittade jag en yoga för rygg & nacke, det är ju precis vad jag behöver...lite anpassade övningar för min kära piskade nacke. Bläddrade igår kväll & gjorde några stretchövningar (efter kånkat flyttlass så kan man behöva det) har lagom ont i ryggen idag, sådär småskönt ont istället!

    Hörde att de har en heeel kasse åt mig *klappar händer av förtjusning, precis som en dresserad säl* och det ska tydligen vara en massa" spökeriböcker", mediala saker! Perfekt, exakt vad jag vill ha...ska höra om de kan hitta den här James van Praaghs bok oxå. Läste att den ska vara rätt bra om man är intresserad av att utveckla sin förmåga.

    Och på tal om det...här har jag ett mästerverk som jag hjälpt systersonen att skapa:
    Ett stycke sköldpadda, en magnetförsedd historia i lera! Rekomenderar varmt ett besök hos http://amusar.com eller till butiken. Dock är jag värdelös på hålla tider på sköldpaddor i ugn, så jag brände svansen på den hehe...

    Funderar på om man ska dra ihop lite gips & gjuta ett gäng dinosaurier åt herrn, eller om jag ska släppa lös han med dammsugaren *S*...han TJATAR?! Sonen hade tappat hamsterkäk på golvet i sitt rum tydligen, så systersonen kom farande och sa att hamstern bajsat på golvet hahahaha...

    Urk, nä nu har jag kvicknat till lite...kanske ska låta fejaren torka skåp i köket? Nä, han får nog leka och vara barn istället...

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s