• I did it again?!: Här var det nyvaket...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Thursday, November 22, 2007

    Här var det nyvaket...

    Ögonen går banne mig i kors efter gårdagens flytthjälp & något sena hemkomst...och en lätt fräsig moster försöker vakna till liv brevid datan istället (med tjutande ljudeffekter i bakgrunden: wiiiwiii wiooowiooow & min öron gråter tyst). Mosters troll roar bebben.

    Min svarta lilla städhjälp har anlänt! Och vad tror ni han säger när han klivit innanför dörren? Moster, ska vi städa idag igen! Jag tycker att det ser stökigt ut igen (ehe tack för den). Vi är verkligen tröga idag, sonen försov sig till skolan...och de ringde för att efterlysa han. En butter herre drog på sig kläder i slowmotion och i "vild protest" lämnade han väskan hemma (snarare ett bart simpson trots, än protest...)

    Sitter och undrar när jag ska dra mig till kaffebryggaren...nu kanske? Raffstaffs i håret...öööh dööh!
    (Nu kom han precis hit & undrar när vi ska dammsuga...suckar djupt och säger Jag trode vi skulle dammsuga! Ursäkta om jag skrattar så jag dööör) Det är skönt att börja garva fast man bara vill sooova!!! En butter städare deklarerar att han kan prata bebisspråk, så han ska prata med bebisen, akompanjerat med en djup suck! Ja, ursäkta mig dammsuga vid 9 snåret ligger inte direkt varmt om hjärtat just nu, innan jag ens fått en kopp kaffe!

    Och förresten...bor ni i hus? Eller har massor "bygg" att fixa som ni inte orkar med? Vill du även göra en god gärning?


    Matte snickare bjuder ut sina tjänster...Alla pengar går oavkortat till Läkare mot aids. Budningen pågår till 2 december & gäller endast i stockholmsområdethttp://www.tradera.com/auction/aid_51423223#pic

    Dagens tips från hon, den trötta morsan som tappa sin käraste & enda möss igår (bitter som få)

    Labels: , ,

    2 Comments:

    Blogger Anna said...

    Matte är ju dösnygg, tror du det är annat än byggtjänster man kan utnyttja? :-)

    12:41 AM  
    Blogger RedAngel said...

    Mnja eftersom han ändå visa sig utan tröja så...hahaha?! Och vaddå bygger man inte kärlek, snickrar på känslor & sånt?!
    Mohahaha...man kan väl tolka det lite helvillt =O

    12:49 AM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s