• I did it again?!: The cat didn´t swallow the canary...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Sunday, November 25, 2007

    The cat didn´t swallow the canary...

    Ursh vilken helg! Säger bara att kattfan svalde inte fågeln...kattfan sprängde den i bitar!
    Hm... ja, då var man "kvinna" igen då...hade hoppats att det skulle ta längre tid, ett år eller 47. Låt oss erkänna det usla humöret...låt oss erkänna sockerbehovet! Låt oss erkänna pmshaggan slog till!

    Låt oss erkänna att det var JAG som käkade upp all vit choklad...låt oss erkänna att det var BARA därför jag bakade en vit chokladkladdtårta.

    Låt oss erkänna att därför lyckades mobilladdaren gå sönder...klämde fingret & fick ett övernattningsgäng till sällskap...bara allt som inte ska ske skedde givetvis, livets orättvisa slog sitt slag igår och tydligen var det min brulata dag!

    Vi hade sista flyttlass med flyttstäd oxå...allt var underbart, en liten obstinat uttråkad 5åring sprang & kladdade på nytvättade fönstren...inte EN gång. Jodå, jag var så glad så...för det var ju jag som tvättat dem!

    Ja, att få 3 vuxna & en kid på spontan övernattning när man är som minst på humör...är sisådär mysigt!

    Själv sov jag inknölad i en växa säng...som jag cirkus 3 inatt fick skruva ihop eftersom det dök upp 2 till som skulle sova här. Om jag har ont? Ja, frågan är vart jag inte har ont!

    2 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Du kanske blir på bättre humör av den här?

    http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go&feature=related



    :)

    3:00 AM  
    Blogger RedAngel said...

    tackar *S* location location location!

    4:42 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s