• I did it again?!: Bilden på mogobönan...

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Wednesday, November 15, 2006

    Bilden på mogobönan...

    Hrmfff...blogger bråkar & ville inte klistra in bilden, så gör ett nytt försök. Här är den första bilden av den vilda babyn som knappt ville bli plåtad. Ska scanna in den senaste bilden straxt men ska ladda på lite mer texter innan. Vissa kommer att kännas igen av det jag skrivit på den andra bloggen...då jag "outade" min hemlis om vad jag har under naveln hehe!


    Mongobönan kanske är ett elakt ord att använda, men min första tanke var att OH SHIT, huvudet ser ju konstigt ut, nu har man säkert en bebis på G som har något fel?!

    Men jag har ett mer humoristiskt sett att missbruka ord och se på livet, så det är inte alls menat på värsta allvaret för er som nu kanske tar er för hjärtat och kippar efter luft eller rent av kanske har ett barn med kromosomfel eller vad man säger...så är det inte heller använt som ett hån!

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s