• I did it again?!: Falska barn...försöka byta fabrik?!

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Saturday, September 08, 2007

    Falska barn...försöka byta fabrik?!

    NO PHOTOS...NO EVIDENCE PLZ!!! IT WASN´T ME I SWEAR!!! U GOT BIG BOOPS? *dreglar lätt*

    Den lille herrn...den falske lille uslingen...den lismande lilla ålen...SKÄMS PÅ DIG SÄGER MAMMA!!! Dig kan man ju inte ta med sig utanför dörrn!

    Ja, vi var över hos moster...plötsligt började han kuttra...flirta...skratta...intet ont anande moster greppa tag i denna lilla charmör! Han flinade på & hicka av skratt...och så vänder hon honom mot sig för att gurgla i kapp med herrn! Å VAD GÖR HAN DÅ???

    Jo, blixtsnabbt anfaller han hennes urringning, liksom fäller ihop sig på mitten...skjuter fram munnen & suger sig fast som en amöba...vägrar släppa, naglar sig fast i hennes armar, hon tjöt och jag garva!

    Fyfan, vi skratta så vi grät! Sharky högg villt efter mosters behag...pissd off när jag tog han i famnen! Han stirrade som hypnotiserad på mosters barm & var asförbannad SKREK rakt ut i protest....det var så vi dog!

    Jo då...så rumsren var den grabben...mmm!

    Hädanefter så kommer samtalen gå så här typ:

    -Tja, det va länge sedan! Ta med dig bebben & kom på en fika!

    -Eeeh..bebben?! Jaha! Hmm...asså har du tänkt att hålla i han? (Fan vilken kupa hade hon nu då? Undrar om hon har urringat linne?)

    -Eh?? Ja, kanske...hurså? (hört talas om hormonflippade morsor...fan, har hon börjat KNARKA nu oxå?!)

    -Hmm...asså...vad ska du ha på dig? Har du en polo eller? (fan hon kommer tro jag e sinnes)

    - *PINSAM TYSTNAD*...(nu jävlar är hon sinnes, fan ringde jag henne för?! minnesnotering-radera kossans nummer pronto) Är det polarvindar på G, eller?

    -Eh?! Nä...men asså...mnja...skitsamma! Jo, jag kan väl komma en stund! (se för fan till att amma han i hissen så han somna innan vi kliver in, stannar maxat 30minuter så jag vet att tuttaren inte hinner vakna)

    *ASG*...ja, min fantasi är det absolut inget fel på som ni hör! Men det var det roligaste jag sett på länge & den galna stirrande blicken...my god!!! FAN att man inte är snabb nog eller tänkte så långt... att greppa mobilen & filma "övergreppet" hahaha.

    Den här herrn börjar tidigt med tuttspanandet...är det mina hot om att sluta amma som fick han att flippa ut? Hmm...misstänkte väl alltid att det var cosa nostra junior...men det här...hota att byta rattar?! *FNYS*

    Labels: , , ,

    8 Comments:

    Blogger Unknown said...

    Jag hade en liten igel i famnen igår...
    Hon sög sej fast duktigt i urringningen innan hon fattade att det var väldigt tomma mjölkkartonger..Damn vad sur hon blev..

    2:19 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hahaha...jasså, fler som vill byta modell?! fick du oxå små söta märken??

    6:47 AM  
    Blogger Unknown said...

    Underbar bild by the way

    4:47 AM  
    Blogger RedAngel said...

    visst är den...äkta paparazzi-style *S*

    5:18 AM  
    Blogger Superquinnan said...

    stor kill enu. fin bild ;-) Tack för gratulationerna, här går dagarna bara snabbt förbi.. gos och matning och blöjbyten.. var tar dagarna vägen?? vill du forts. läsa min blogg måste du maila mig en mailadress på singelmingeltjejen@gmail.com

    8:56 AM  
    Blogger Unknown said...

    Facebook??? Eller du kanske inte har tid..jag är tyvärr lite fast..men jag kommer nog att avveckla bloggen istället...

    Kram

    3:45 AM  
    Blogger RedAngel said...

    hehehe mary...har det där förbannade facebook (till vilken nytta månne?!) men sidjäveln hakar upp sig & jävlas ständigt & ja, vissa dagar har man lots a time, andra icke

    4:52 PM  
    Blogger RedAngel said...

    *S* SuperQ..jorå...ska fibbla till en mailadress hehehe, står det från "du vet vem" så e det jag det!

    4:53 PM  

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s