• I did it again?!: oups..så var vi bara 2?!

    I did it again?!

    Bebis 2 är på G och massor av tankar florerar, skillnader på hur man blir behandlad nu mot då. Nu är jag 10 år äldre och ställs inför andra frågor... Jag har andra funderingar nu & kommer att beta av en hel del olika saker som hänger ihop med graviditet, barn och sådana saker...en mammablogg helt enkelt!

    Friday, September 28, 2007

    oups..så var vi bara 2?!

    För första gången på fleeera månader så är man själv! Gud så skönt! Eller själv & själv, det är bara jag & lillplutten en hel helg. Har haft så mycket folk & fä runt mig att jag saknat att få va själv med liten! Och han blir ständigt väckt av brorsan eller besök, så nu är alla portade...det här är vååår egen helg!


    Ska bli jättemysigt...vi ska gulla oss sönder & samman, vakna när vi känner för det...bara slaffsa runt & pussas! Öh...hoppas jag *s* han kanske inte alls vill gosa, kanske blir på surt humör?!
    See ya on monday eller så ;)

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

  • Adriart´s